Blogia
yolanda123

Z proxy Zábava žánr závada Pocket Frogs full hack patch info Volný žába zemědělství! pro ipod

https://firstgamehack.com/game-386644958.html

 

 

Hrál jsem tuto hru několik let, ale vždycky jsem si užíval svého času na této hře a nedávno jsem si ji stáhl znovu a mini hry jsou teď pryč? Pro mě je to trochu frustrující, protože to byl způsob, jak počkat, až se moje děti vylíhnou a získají z těchto her xp / mince. Opravdu si myslím, že některé mini hry by měly být znovu zavedeny, protože nás to takto zapojilo více hráčů. Vyrovnávání se mi jeví jako obtížné dosáhnout snadno díky skutečnosti, že se vám zdá, že xp získáváte pouze tím, že si vezmete žáby, které v ranných fázích hry opravdu nezískáváte moc z plemene Anura, když je zkrotíte. Nejsem si jistý, jestli se někdo jiný bude cítit jako já, ale myslím si, že mini hry, které jste dostali s xp a mincemi, by byly pěkné, kdybyste se vrátili do hry. Protože když děláte soupravy, musíte počkat, až budete na této úrovni, abyste ve většině případů mohli dostat žábu, která bývá velmi dlouhá a únavná. Denní výzvy by také byly skvělým doplňkem k pokusu o chov určité žáby nebo chytit tolik mouch v rybníku, aby získali xp nebo mince. Angličtina velikost = 86,8 Megabyte 3,4 z 5 hvězdiček Informace o hře = Objevte, sbírejte, obchodujte a rozmnožujte přes 35 000 unikátních žab na vašem iOS zařízení, kdykoliv a kdekoli! Oprava za zhroucení při startu Verze = 3.0.7.

Z proxy zábavy žánr glitch kapsy žáby zdarma.

 

Z proxy Zábava žánr závada Pocket žába. Z proxy zábavy žánr závada Pocket žáby a ropuchy. Z proxy zábavy žánr glitch kapsy žáby youtube. Z proxy zábavy žánr glitch kapesní žáby na prodej. Z proxy zábavy žánr glitch kapsy žáby seznam. Z proxy zábavy žánr závada Pocket frogster. https://dzukukiyoko.theblog.me/posts/6416295 Z proxy zábavy žánr závada Pocket žabky. Z proxy Zábava žánr závada Pocket žába ve studně. Z proxy zábavy žánr závada Pocket žáby. Z proxy Zábava žánr závada Pocket žába design. Z proxy Zábava žánr závada Pocket mráz.

0 comentarios